Kontakt os
Reklamation over Royal Greenland-produkter.
Skulle det ske, at du har været uheldig at købe et produkt fra Royal Greenland, som ikke lever op til dine forventninger, kan du udfylde nedenstående blanket. Du vil efterfølgende blive kontaktet af vores kundeservice, som vil tage sig af din reklamation.
Reklamationsblanket
Sådan behandles din sag
- Hos Royal Greenland tager en kundeservicemedarbejder imod din henvendelse og opretter en reklamation. Kundeservicemedarbejderen skal bruge kontaktoplysninger, udløbsdato, stregkode og beskrivelse af produkt, for at kunne behandle sagen. Vi vurderer samtidig, om det er nødvendigt, at du også sender emballagen ind – gem derfor emballagen. Jo flere oplysninger vi får fra dig, desto større chance er der for, at vores kvalitetsafdeling kan identificere fejlen.
- Når vi har modtaget din reklamation, vil du modtage en bekræftelse pr. mail. Fra vi modtager din henvendelse, vil kundeservicemedarbejderen og de kvalitetsansvarlige være i tæt kontakt og samarbejde om sagens afslutning.
- Vi behandler, i samarbejde med de kvalitetsansvarlige, din reklamation så hurtigt som muligt. Royal Greenlands kvalitetsafdeling tager løbende prøver, som bliver mærket og registreret, og gør det muligt at spore produktet tilbage til produktionssted. Det er disse prøver, vi bruger til at vurdere hver enkelt reklamation, og som gør, at du kan få et konkret svar - og i visse tilfælde også en kompensation.